seizoens afsluiting : familliedag

juni 4, 20170

Beste Leden en Ouders

Zoals al eerder in de kattebel vermeldt stond , sluiten wij het seizoen af met een gezellige familiedag . Dit is voor alle kinderen ,maar ook ouders en recreanten , vriendjes en vriendinnetje .

De activiteitencommissie is voor u aan de slag gegaan , maar alle details zijn nog niet helemaal rond . Ook omdat we tegelijkertijd bezig zijn met het schoolkorfbal aankomende woensdag . Uiteraard kunnen we u alvast  op de hoogte brengen van wat informatie .

We starten om 14.00 met een spel dat op dit moment nog  uitgewerkt wordt .  Ook gaan we weer een schutterstoernooi organiseren . Hier kan je op de dag zelf voor aanmelden .Dit evenement duurt tot 17.00.  Er is ook een loterij ,waar je leuke prijzen kunt winnen .  Een lot kost 0,50 eurocent .

Om 18.00 sluiten we het af met een gezellige bbq .Waar wij een strippenkaart aanbieden met 10 strippen voor 5 euro om drinken te halen . Limonade siroop voor de kinderen zit bij de prijs inbegrepen . Ook hebben we 3 pakketten om uit te kiezen voor de bbq.  U ontvangt hier nog een brief en een email over .

Na een groot succes van het kerstactiviteit , leek het ons leuk als iedereen voor bij de bbq iets lekkers mee brengt . Denk bijvoorbeeld aan salade of iets anders . Is niet verplicht maar wel leuk 😉

Aanmelden kan tot 20 juni 2017 . Dit kan via de mail via evenementen@lynx-korfbal.nl of per brief . Ook is het mogelijk om je aan te melden bij Christy of Barbara zelf . U kunt ook alleen deelnemen aan  de spelmiddag of alleen de bbq 🙂

Met vriendelijke groet ,

De activiteitencommissie