Formulier lid worden

Vul onderstaande in als je lid wilt worden

Wat leuk dat je lid wilt worden van Lynx Korfbal! Om lid te kunnen worden vul je hier het aanmeldingsformulier in. Na aanmelding ontvang je direct een automatisch bevestigingsbericht en binnen een week ontvangt u van onze administratie een welkomst e-mail met alle praktische informatie over de vereniging en het lidmaatschap.

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor het lopende verenigingsjaar, van 1 juli tot en met 30 juni en wordt stilzwijgend verlengd met telkens één verenigingsjaar tenzij uiterlijk 15 mei het lidmaatschap schriftelijk of per e-mail wordt opgezegd bij de ledenadministratie.

Geslacht

Geboortedatum

In welke categorie wil je gaan sporten?

Binnen de vereniging worden er van wedstrijden en andere activiteiten vaak foto's gemaakt. Het is altijd leuk om je foto terug te zien op de website of in de nieuwsbrief. Als vereniging vinden we het ook leuk om zoveel mogelijk van het spelplezier te kunnen delen, maar niet iedereen wil dat altijd op dezelfde manier en op dezelfde plekken. Je kunt hier zelf een keuze aangeven over het gebruik van jouw foto's.
    Je mag altijd je keuze hierin aanpassen.
    Wat wil jij? Geef hier aan waar je foto's wel of niet geplaatst mogen worden:

Openbaar op de website van Lynx

Openbaar op de social media van Lynx

Bij een artikel in de krant

Op een flyer of overig promotiemateriaal

Sporthal Boswijk,
    Laan van Kans 11,
    2496 VB Den Haag
    Sporthal Leidschenveen,
    Vaz Diasdreef 20,
    2492 JL Den Haag
    Jan Janssen Sporthal,
    Sportparkweg 34,
    2631 GA Nootdorp
    Bestuur: info@lynx-korfbal.nl
    Administratie: administratie@lynx-korfbal.nl
    Wedstrijdsecretaris: wedstrijden@lynx-korfbal.nl

Help onze club met een donatie. Klik hier rechts op "Sponsorkliks".