LYNX F1 – VEO F1

Heel goed gedaan F1; jullie zijn echte kanjers!
juichen
0_IMG-20220611-WA0000
Korf-bal-bckgrnd7

De laatste wedstrijd van dit veldseizoen ging het voor de F1 alleen nog maar om de lol. Door de goede resultaten die eerder waren behaald was het team al zeker van een eerste plaats, wat het teamuitje van afgelopen woensdag des te feestelijker maakte!

Tegenstander VEO had wel iets om voor te spelen, want bij winst konden zij de eerste plaats met LYNX delen. De LYNXjes waren met zijn achten vandaag, omdat Larissa en Leon ook hun eerste wedstrijdminuten zouden gaan beleven. Met een dubbel team kon er lekker veel gewisseld worden, wat op deze warme zaterdagochtend zeer welkom was!

Het eerste kwart kwam LYNX direct op voorsprong, maar VEO liet het er niet bij zitten en scoorde 2 punten in het tweede kwart. Na de rust waren beide teams goed opgewarmd en werd er beide kwarten maar liefst vier keer gescoord! Hier en daar mocht de LYNX superspeler ook nog meedoen. Met iets meer doelpunten voor VEO eindigde de wedstrijd uiteindelijk in 4-7. Hierdoor waren beide teams op het veld nu echte kampioenen! Dat moest uiteraard gevierd worden met een glaasje (kinder)champagne. Na de wedstrijd werden ook de trainers nog even letterlijk en figuurlijk in het zonnetje gezet, en het bleef nog lang onrustig op sportpark Boswijk..

Wedstrijd:
LYNX F1 – VEO F1