Lynx F1 gaat er voor !

september 16, 20180

10 in de ochtend , vandaag een vroege wedstrijd uit tegen achilles f4 .Met heel veel plezier begonnen we de eerste helft te spelen. Lekker actief bleven we onze tegenstanders volgen en maakte het vrij moeilik om te laten scoren . Er gingen veel balletjes naast voor beide teams , maar achilles wist toch een puntje te scoren . Ach 1 puntje wat maak het uit en gingen vrolijk weer verder .

Na nog geen 5 minuten spelen kregen we een steenworp tegen ,maar ging niet door het mandje.  Nog nooit een steenworp gekregen dus het een beetje onduidelijk wat er nu ging gebeuren . Voor de eerste helft voorbij was stonden we met 3-0 achter.

In de tweede helft konden we ook niet scoren en de tegenstanders wel , geen superspeler op dat moment . Dus gewoon weer met zijn vieren in het veld . Nog geen minuut kregen wij weer een stafworp tegen en ging ook dit keer niet door het mandje heen . Achilles stond inmiddels zo ver voor dus overleg met de andere coaches kregen wij een superspeler van hen te leen . Heel attent !!!!

In derde helft kregen we een andere superspeler te leen en Ali wist een prachtige doelpunt te scoren . Niet veel later kwam de tweede  door Fiep ( superspeler van achilles )  Ook een derde punt wisten wij te scoren.  Johnatan wist goed  alles in de gaten te houden en verdedigde ontzettend goed .ook zeynep en Camiel hielpen mee.

In de laatste helft werd er nog 1 puntje gescoord en volgende het eindsignaal. We hebben niet gewonnen ,maar hebben wel plezier beleefd en daar gaat het om .Jullie  mogen trots op jezelf zijn .

Aankomend maandag gaan we weer trainen en volgend weekend spelen we uit om 12 uur tegen HKV Eibernest . Allemaal een fijn weekend en tot maandag !

Groetjes Arjen en christy