Eibernest E2 – Lynx E2

september 16, 20180
Vandaag speelde we een uitwedstrijd tegen HKV ons Eibernest. De warming up begon in de speeltuin en langzaamaan naar het veld….

Noya was vandaag onze aanvoerster en omdat Alex vandaag afwezig was kwam Jennifer bij ons invallen. Het spel verliep een beetje moeizaam, jullie kregen wel hele mooie kansen maar helaas wilde er weinig ballen in. Gelukkig wisten we 2x mooi de korf te raken en kregen we maar 1 tegendoelpunt. Ik heb wel mooie aanvallen gezien, zelfs een paar x een doorloop!
Na de rust werden we ineens opgeschud door de een heleboel toeterende vrachtwagens, dat zorgde wel voor wat afleiding hier en daar en ook hoorde jullie in het veld niets meer van fluitsignalen en aanwijzingen 🙂 jullie hebben weer heel goed je best gedaan vandaag en ik ben trots op jullie! We gaan maandag weer lekker trainen!
Groetjes Karin