C1 laat vooruitgang zien.

september 16, 20180

Even leek het erop dat we de wedstrijd bij een sloopbedrijf zouden spelen omdat iedereen daarheen werd gestuurd door de verschillende navigaties, gelukkig het echte veld lag er niet ver vandaan moesten alleen even omrijden.
dat wij niet waren gekomen voor zomaar een partijtje maar voor de punten was wel duidelijk en ondanks de afwezigheid van Henri en Femke begonnen we vrij fel aan de wedstrijd en resulteerde in een 1-0 voorsprong. Julia ronde een heel mooie aanval af wat echt een teamprestatie was omdat iedereen het juiste deed om tot scoren te komen. Helaas tijdens het vieren viel de gelijkmaker er al in en konden wij opnieuw beginnen.toch waren wij nog steeds goed aan het ballen met veel balbezit en kansen ook de verdediging onder aanvoering van Yasin(die echt zijn talenten liet zien)deed het erg goed.

Nu bestaat er zo,n vervelende wet dat als je zelf de bal niet door het mandje krijgt de tegenstander het wel doet zo ging het nu ook weer en dus kregen wij terwijl we echt het betere spel hadden toch een achterstand te verwerken.

Nu kreeg nieuwerkerk toch het nodige vertrouwen en ging steeds physieker spelen hier hadden zij wel een voorsprong in en liepen enigzins uit in de stand.dan komt er een moment dat de hoofden een beetje gaan hangen en er onderling gekletst wordt waardoor we ook uit ons spel werden gehaald de laatste tien minuten vonden we onze vechtlust weer terug en hebben op het veld laten zien dat wij echt een team zijn steeds meer wordt er gebruik gemaakt van elkaars kwaliteiten en daardoor wordt er steeds beter samen gespeeld buiten de wedstrijden om is het een heel leuk team en nu ook tijdens de wedstrijden,het is een eer dit team te begeleiden.Vandaag speelde Elvire haar eerste wedstrijd mee en ik kon niet zien dat zij voor het eerst meedeed gelijk was zij al opgenomen in het team en als begeleiders zijn wij ook erg blij met haar.

Arjen