Excelsior E6 – Lynx E1

april 1, 20180

Vandaag mochten jullie de eerste veldwedstijd spelen, helaas was Noya op vakantie maar gelukkig konden we rekenen op Kyan en Jennifer die kwamen invallen. We begonnen de wedstrijd sterk met 2 mooie doelpunten van Jasper, jullie speelde lekker de bal rond, en ook Kyan draaide al lekker mee al was het zijn eerste wedstrijd met de E. Helaas wist Excelsior ook een keer tot scoren te komen zo stonden we 1-2 voor in de rust.

Na de rust speelde jullie lekker het spelletje verder en wisten ook Florine en Jennifer te scoren. De laatste periode kregen we allemaal mooie kansen de bal van pip die net het mandje uit draaide en de bal van kyan die net over de mand heen ging de bal van Jennifer die raak ging. En toen kreeg Jennifer ook nog een strafworp mee, die eerst mis ging maar omdat er iemand van de tegenpartij te vroeg doorheen liep mocht hij opnieuw genomen worden en toen ging hij mooi raak! Wat heb ik een hoop gegiechel en gelach gehoord onderling en met de tegenstanders. Wat een leuke  wedstrijd hebben jullie gespeeld een goede opening van het seizoen.
Helaas is de stand verkeerom ingevoerd in het systeem, hier zijn we mee bezig om dit recht te trekken! Jullie hebben met 1-6 de wedstrijd weten te winnen maar vooral veel lol gehad.
Ik heb genoten van de wedstrijd!
Iedereen een fijn paasweekend gewenst en tot woensdag op de training.
Groetjes Karin