Lynx E1 – Achilles E3

maart 11, 20180

Vandaag speelde we onze laatste thuiswedstrijd tegen Achilles, een tegenstander waar we nog niet eerder tegen hadden gespeeld, we wisten wel dat ze met 1 puntje meer net boven ons stonden op de derde plaats.

De eerste periode hadden we het meeste balbezit en speelde we de bal goed rond, helaas konden we niet scoren, de tegenpartij wist 1x bij hun paal te komen en scoorde gelijk. De tweede peiode wilde jullie zo graag scoren dat bijna alle ballen verdedigd omhoog werden geschoten en we zo veel ballen kwijtraakte, de tegenstanders wisten hier gebruik van te maken en twee tegendoelpunten te maken. Gelukkig ging er nog 1 mooi raak en zo stond het in de rust 1-3.

Na de rust kwam de tegenpartij steeds meer in zijn element en wist de derde periode nog 2 keer te scoren. Jullie stonden wel te verdedigen maar waren vaak nét iets te laat met je hand omhoog te doen of stonden er net een stapje te ver vanaf. De laatste periode gaven jullie niet op en wisten nog twee keer mooi te scoren en de tegenpartij maar een keer. De eindstand werd vandaag 3-6. Volgende week spelen we onze laatste zaalwedstrijd weer tegen achilles.
Groetjes Marcel en Karin