Lynx F1 – Pernix F2

maart 11, 20180

We mochten vandaag voor de tweede keer spelen tegen Pernix uit Leiden. De eerste keer was het 6-3 in het voordeel van de ploeg uit leiden. We hoopten dan ook dat we dit keer weer een beetje mee konden spelen in de wedstrijd.

De eerste periode ging het goed gelijk op. Er werd goed verdedigd en goed samen gespeeld. Doordat iedereen goed meedeed en geconcentreerd bij zijn tegenstander bleef konden we veel ballen onderscheppen en hadden we veel balbezit. Jammer genoeg gingen de ballen niet door de mand en bleef het 0-0.

In de tweede periode gingen de ballen er wel in en ook nu bleven de teams in evenwicht. Om de beurt werden er doelpunten gemaakt en met een kleine achterstand gingen we de rust in.

Na de rust waren we even moe en konden we onze tegenstander niet goed meer volgen. Pernix kon snel afstand nemen. In de laatste periode haalden we dit echter weer een beetje in, waardoor de einduitslag kwam op 2-9.

Na deze mooie wedstrijd gaan we nog één keer in de zaal trainen en daarna gaan we verder op het veld.