Lynx F1 – KVS F1

september 3, 20170

Vandaag mochten we de eerste wedstrijd van het seizoen gaan spelen. Maandag hadden we voor het eerst getraind en nu begon het echte werk dus al.

Al snel bleek dat KVS een stuk sterker was dan Lynx F1, maar de kinderen bleven goed doorspelen en haalden het beste er uit.

Johan had in het begin wat moeite met het volgen van zijn tegenstander, maar aan het einde van de wedstrijd stond hij er altijd goed bij. Stein hielt zijn meisje goed in de gaten en met een beetje hulp kon hij er goed bij blijven, ook ging Stein de hele wedstrijd keihard door! Kyan bleef niet alleen goed bij zijn tegenstander, maar wist ook een paar mooie doelpunten van (grote) afstand te maken. Matthew was een beetje moe, maar desondanks hielt hij zijn tegenstander goed in de gaten, hij volgde, maar hij stond ook regelmatig vooraan bij de aanval!

Met een beetje hulp van superspeler Jasper bleef ook de stand spannend, waardoor we uiteindelijk met 11-14 de wedstrijd eindigden.

Maandag gaan we weer lekker trainen en dan staat komende zaterdag een mooie wedstrijd tegen Futura F1 op het programma. Veel plezier!