familliedag

juli 2, 20170

Eindelijk was het zover , afsluiting van het seizoen en dus feest bij Lynx. Sommige vrijwilligers waren er al wat vroeger om de spelletjes en de palen klaar te zetten en wil  ik bij deze bedanken voor hun inzet !

Rond 2 uur kwam iedereen zo  een beetje binnen en om half 3 deed Patrick de aftrap om met de spelletjes te beginnen .

In groepjes van 4 gingen de kinderen en ouders met veel plezier deelnemen aan de spelletjes “oud Hollands spelen  ”

De kinderen kregen een aftekenkaart , waarna ze 8 stickers konden halen en een gouden chocolade medaille kregen .

De groepjes konden ze zakken lopen , touw trekken , sjoelen , koek happen en nog veel meer leuke spelletjes beleven .

Na ruim een uur gespeeld hebben werden alle spelletjes aan de kant gezet en gingen we verder met het schutterstoernooi .

Met een kleine onderbreking  , want Barbara en ik hadden een leuke verrassing er tussen door gepland .

We wilden Marcel en Patrick bedanken voor hun inzet afgelopen seizoen  en mochten Jamila en Cherlyn  het cadeautje aanreiken .        En gingen we weer verder met het toernooi  waar de 3 winnaars uit elke poel een leuke pet kregen .

Daarna was het hoog tijd voor de loterij . Iedereen  die een lot of meerdere had gekocht verzamelde zich bij de tent en Amber mocht de trekking met ogen dicht de lootjes trekken .

Inmiddels was de slager aangekomen met het vlees  aan konden we beginnen me de bbq .Hiervoor wil ik Marijn en Hans bedanken voor het verzorgen van het vlees tijdens de bbq.

Met een gezellige sfeer werd zo het dagje afgesloten . Ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad en wens iedereen alvast een fijne vakantie !!

Groetjes christy