Wil jij korfballen met Celeste Split?

juni 8, 20170

Komende zondag komt topkorfbalster Celeste Split naar Lynx Korfbal. Tussen 13 en 14 uur zal Celeste op het evenementen terrein aan het Böttgerwater bij de stand van Lynx voorbijkomen en haar korfbaltrucks laten zien. Daar wil jij natuurlijk ook bij zijn, dus kom lekker sporten op de Stadsdeelspelen en het Waterfestijn.

Celeste is afgelopen jaar gekozen tot beste speelster van de Korfbal League en speelt voor onder andere TOP/Quoratio uit Sassenheim en het Nederlands team. Bij Lynx schrijven wij regelmatig over haar, omdat ze bij ons in de wijk woont.

Van 12 tot 18 uur kun je op het Böttgerwater terecht voor korfbal en veel andere sporten, maar voor nog veel meer dan dat:

Voor kinderen

Voor de kinderen zijn er tal van activiteiten aanwezig, zoals de Bungee Trampolines, Springkussen en Stormbaan.

Braderie

Op het Waterfestijn is een braderie aanwezig met kraampjes waar lokale stichtingen en ondernemers hun diensten en producten aanbieden.

Drakenbootrace

Op het Waterfestijn Ypenburg staat de Drakenbootrace centraal. De Drakenbootrace gaat tussen 16 teams die zich van te voren hebben aangemeld. De teams voeren onder begeleiding van Dragon Events met 8 personen in een Drakenboot. Op het ritme van de trom proberen de teams een zo snel mogelijke tijd neer te zetten om vervolgens door te gaan naar de halve finales.

Meer informatie

Bekijk de websites van het Evenement: Stadsspelen Den Haag, Waterfestijn Ypenburg