Winst voor de F-jes

september 22, 20180

Vandaag verzamelde wij rond kwart voor 12 bij HKV/ Ons eibernest. De wedstrijd begon iets later dan gepland,  maar toen de scheidsrechter er was konden wij beginnen.

De eerste helft was best wel spannend en vele kansen gingen voor ons voorbij en daardoor kwam de tegenstanders op een voorsprong met het maken van de eerste punt. Maar de wind gauw draaien en maakte Ali de eerste punt voor zijn team .

De wedstrijd was behoorlijk spannend en voor het eerst stond lynx voor met 1-2 . De vrolijke gezichten spraken boekdelen . Begreven moment stonden jullie met zijn drieën in het veld ,maar geluk was Johan in de buurt en wilde ondanks dat hij al een wedstrijd had gespeeld voor zijn eigen team wel invallen . Bedankt Johan je bent een kanjer !

In de derde helft maakte jullie het nog spannender en maakte Jonathan zijn eerste punt . En had lynx een voorsprong met 2 punten .Maar ook de tegenstanders wist ondanks jullie stevige verdediging een punt te maken .

In de laatste helft waren jullie erg vastberaden en zeynep blijft goed haar meisje in de gaten houden . Vlak voor het einde maakte lynx nog een vierde punt . En toen het fluitsignaal was het een realiteit. Lynx F1 heeft zijn eerste wedstrijd gewonnen voor dit seizoen.  Eindstand 2-4  .

Wat een spannende wedstrijd was het vandaag .Jullie hebben super gespeeld en Arjen en ik zijn erg trots op jullie kanjers ! Aankomende maandag gaan wij weer lekker trainen en Zaterdag spelen wij weer een thuiswedstrijd tegen KVS. Geniet nog even van het weekend en tot Maandag!

Groetjes Arjen en christy