Valto F4 – lynx f1

april 8, 20180

Vandaag vroeg ons bed uit om een om te reizen naar De lier ,       Rond 10 uur verzamelde we met zijn alle bij valto , waar heerlijk het zonnetje scheen 😉

Helaas kon Kyan er niet bij zijn , maar we gingen er toch voor.            De eerste 10 minuten hadden we het erg zwaar .                                          De tegenstanders waren ons te slim af en voor de eerste speelronde voorbij was stonden we met 5-0 achter.

De tweede helft ging het beter .                                                                                   We wisten dat de tegenstanders snel waren , maar terwijl Ali en Stein heel goed stonden te verdedigen wist Johan de bal te onderscheppen en zag dat  Matthew vrij stond en de eerste punt kon scoren voor zijn team .

In de pauze kregen we lekker limonade en konden er weer tegenaan .                                                                                                                                   In de derde helft begon er een beetje de moed in te zakken .                     We vergaten af en toe te verdedigen en daarom kon Valto Iets meer punten te scoren .

In de laatste 10 minuten wisten wij ook nog een keer de korf te vonden en maakte een mooie 2 de doelpunt voor lynx .                                Wedstrijd eindigde met 15-2 en strafworpen 4-0.                                            Na afloop kregen we nog in de kantine een bord met lekkere  fruit voor onze kanjers .

Aankomende maandag gaan we lekker weer trainen op het veld en volgende week zaterdag spelen we een thuiswedstrijd tegen ONDO .

Fijn weekend en tot maandag !

groetjes ,                                                                                                                                                           Patrick en Christy