Team Steijn & Co wint Pubquiz!!!

maart 5, 2024

Vanuit de gemeente kregen we dit jaar een gratis pubquiz aangeboden inclusief host en apparatuur. Dit bleek een erg geslaagd cadeautje!

Afgelopen vrijdag 1 maart kwamen hier 18 deelnemers, oudste jeugd en volwassen leden, op af en het werd een gezellige avond. Barry van QuizX praatte de avond op een enthousiaste wijze aan elkaar.

De 4 teams moesten in bijna 1,5 uur allerlei vragen beantwoorden inclusief vragen over korfbal, balletje-balletje en uiteraard muziek. Het bleek dat de jeugd zijn tijd goed besteed, want Steijn & Co (Stein, Stijn, Quinten aangemoedigd door Jurgen vH en voorzitter Joost) lag van begin af aan aan kop en breidde de voorsprong gestaag uit. De Straaljagers, Schoutjes en Plakje Cake hadden ook de grootste lol, maar moeten wellicht meer gaan Tiktokken en Instagrammen om een volgende keer weer kans te maken. Ja, wie kent er niet alle vlaggen van de wereld uit zijn hoofd!? Dat blijkt basiskennis onder onze middelbare school scholieren…

Omdat ons clubhuis niet heel groot is, hebben we de inschrijving dit keer helaas moeten beperken tot de oudste jeugd en volwassen leden. De activiteitencommissie gaat kijken of wij tijdens het eindejaarsfeest eind juni nog een leuke quiz voor de ouders kunnen organiseren. En wellicht nog eens een officiële op een grotere locatie.

Help onze club met een donatie. Klik hier rechts op "Sponsorkliks".