Speellocaties EK definitief

maart 11, 20180
Van 13 tot en met 21 oktober 2018 strijden zestien landen in korfbalbolwerk Friesland om de Europese titel. De definitieve speellocaties van het ‘IKF European Korfball Championship 2018’ zijn: Drachten, Gorredijk, Heerenveen en Leeuwarden.

De gekwalificeerde landen zijn: België, Catalonië, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Hongarije, Nederland, Polen, Portugal, Rusland, Schotland, Servië, Slowakije, Tsjechië, Turkije en Wales.

This is Korfball Tour 2018
Titelverdediger TeamNL Korfbal maakt in aanloop naar het EK een tour langs vijf verenigingen in het land. Deze This is Korfball Tour wordt voor de derde keer op rij georganiseerd en voert het team van Wim Scholtmeijer ditmaal langs Leeuwarden, Zeeuws-Vlaanderen, Harderwijk, Erp en Delft.

Foto: IKF