Recreanten toernooi

september 22, 20230

Op vrijdag 8 september hebben de Lynx recreanten in samenwerking met de recreanten van Excelsior het Haringbokaal toernooi gespeeld bij KVS in Scheveningen. Voor velen was het een tijd geleden dat er een toernooi gespeeld was en voor sommigen was het zelfs de eerste keer dat ze in het veld stonden!

De eerste wedstrijd was een mooi gelijkspel geworden, dat was een hoopvol begin! Helaas was de tweede wedstrijd niet zo gelukkig voor Annet, ze viel ongelukkig en brak haar pols. Marco heeft haar vervolgens naar het ziekenhuis gebracht. We wensen Annet heel veel beterschap! Met een dame en heer minder waren er geen reserves meer, gelukkig konden we hier een daar een dame van Achilles lenen, zo konden we het toernooi toch nog uitspelen! Helaas hebben we de rest van de wedstrijden verloren, maar we hebben toch mooi 1 punt gepakt! Het was fijn om weer eens in het veld te staan om een balletje te gooien! En gelukkig hebben we de foto’s nog!

Traditiegetrouw eindigde dit mooie toernooi met het happen van een paar heerlijke (als je er van houdt dan tenminste ;-)) haringen.