LYNX F1 – KVS F3

september 12, 20210

En toen was het voor de F1 ineens alweer tijd om te laten zien wat ze hadden geleerd bij de trainingen! Op de vroege zaterdagochtend leek het weer nog even roet in het eten te gooien, maar gelukkig bleef het bij een bui en kon er om half 9 lekker ingegooid worden. Toen eenmaal het startfluitje klonk was de wedstrijd meteen in volle gang. Na een minuut of 5 had LYNX al een 2-0 voorsprong te pakken en deze lieten ze niet meer los! KVS deed haar best om weerstand te bieden, en dat lukte met de superspeler erbij nog goed. Toen halverwege de wedstrijd de tussenstand 6-3 was mocht de KVS superspeler blijven staan. Aan beide kanten bleven de Fjes goed aanvallen en verdedigen en dat maakte het ook voor de neutrale toeschouwer een leuke wedstrijd. Iedereen slaagde erin om aan de bal te komen en deze ook weer goed af te spelen en zelfs 4 tegen 5 had KVS nog een kluif om tegen een verdedigend LYNX in balbezit te blijven.

De wedstrijd werd besloten met een 10-5 eindstand, al waren de strafworpen met 1-3 nog voor KVS. Goed gedaan F1! Tot maandag 😊