lynx F1 – Fortuna F4

september 8, 20180

Vorige week hadden we al een beetje geoefend met het spelen van een wedstrijd, dus de kop was eraf .

Vandaag begonnen we om 10 uur met de wedstrijd op eigen veld tegen de F-jes van Fortuna. Spannend was het een klein beetje wel , want de eerste 10 minuten wisten jullie al gauw een voorsprong te maken en stond het 1-0 voor.

Ook in de tweede helft een mooie punt te scoren . Er werd meerdere malen op de korf gemikt ,maar er zat waarschijnlijk een dekseltje op ;)Met 2-0 gingen we dan ook de rust in en dronken wat limonade.

De derde helft liep ietsje anders , jullie verdedigde zo goed ! Maar de laatste 5 minuten  speelde jullie maar met zijn drieen  vanwege een kleine duimblessure en de tegenstanders er op stonden dat er een dame in het spel moet spelen . Met duidelijke afspraken wisten we af te spreken dat 1 speler dan ook niet op de korf mocht mikken . Ondanks dat jullie supergoed verdedigde werden er dan ook 2 punten gescoord door de tegenstanders .

In de laatste helft waren jullie weer met zijn vieren en werden er door beide partijen ook niet gescoord . Eindstand dus 2-2 en Strafworpen 2-2.

Ik vond dit een leuke wedstrijd om te zien . Verder wil ik stein bedanken voor het invallen . En ook de drie scheidsrechters Alisha, Femke en Julia voor het fluiten van de wedstrijd . Jullie waren toppers 😉

Aankomende maandag gaan we weer lekker trainen en volgende week zaterdag spelen we een uitwedstrijd tegen Achilles F4 om 10.10

Fijn weekend en tot maandag !!!

Groetjes Arjen en Christy