Lynx F1 – Die Haghe F2

maart 4, 20180

Na een weekje vakantie was het vandaag tijd voor een wedstrijd tegen Die Haghe F2. Weer een lastige wedstrijd in de zaal, dit keer in onze eigen sporthal in Leidschenveen.

We begonnen de wedstrijd sterk en we komen zelfs twee keer gelijk met Die Haghe. Al snel loopt Die Haghe uit, maar zoals jullie op de foto’s kunnen zien waren we steeds dicht bij onze tegenstanders met het verdedigen en bij het aanvallen hadden we ook vaak net de pech dat de bal er niet in wilde.

Toch hebben jullie 10 hele mooie doelpunten gemaakt. Heel goed gedaan! De uitstag was 10-21 en bij de strafworpen werd het 1-1. Dank aan Pip, Noya en Florine voor het invallen! Volgende week weer een spannende wedstrijd tegen Pernix F2.