LYNX F1 – Avanti F3

oktober 4, 20200

Dit keer zat het niet zo mee met het weer. De dappere LYNX ouders die de regen trotseerden om de wedstrijd te zien moesten helaas buiten het hek wachten. Maar ondanks dat alles begon LYNX sterk in het eerste kwart. Binnen een paar minuten viel de 1-0 al van de handen van Camiel en er werd door iedereen heel goed verdedigd. Pas in het tweede kwart kon Avanti de gelijkmaker scoren. Na de rust moesten we Camiel helaas missen, en omdat reservespeler Anna nog niet inzetbaar was moest LYNX een poosje met 3 spelers weerstand bieden tegen de 4-koppige aanvalskracht van Avanti. Anna van E. en die dappere Ivan lieten het er echter niet bij zitten; Daniël bleek ietsje minder regenbestendig. Gelukkig kon Anna v. G. de laatste 10 min toch nog het team versterken en maakte Anna v. E. zelfs nog een mooi doelpunt, waardoor de schade uiteindelijk beperkt bleef tot 2-7. Bij de strafworpen wisten Anna v. E. en Daniël te scoren: 2-3.

Volgende week is een belangrijke wedstrijddag. Het is namelijk ook de 10e verjaardag van LYNX! Binnen de huidige beperkingen valt het niet mee om dit samen te vieren, maar de Activiteitencommissie doet haar best om jullie toch een feestelijke verrassing te bezorgen. Tot woensdag op de training!