Lynx E1 – ONDO E11

september 8, 20180

Vandaag speelden we tegen ONDO E11.  Voor de wedstrijd gingen we eerst nog even inschieten en was er een teambespreking. Daarna duurde het nog even voor we konden beginnen, maar toen we eenmaal begonnen waren bleek al snel dat Lynx veel sterker was dan ONDO.

Doordat Lynx zelf wat rommelig speelde kwam dit echter niet direct tot uitdrukking in de stand. 1-0 na het eerste kwart en 2-0 in de rust gaven de overmacht niet echt weer.

In het derde kwart werd er tegenwind gespeeld en dit zorgde er voor dat er toch iets beter samengewerkt moest worden. Dit had direct effect op de score en binnen no-time stond het 8-0 in het voordeel van Lynx.

Na een kort gesprekje tussen de coaches en met de kinderen werd besloten dat Casper – de grootste van Lynx – het laatste kwart mee zou spelen met ONDO, in ruil daarvoor mocht Isabella van ONDO meespelen bij Lynx.

Hierdoor werd het voor Lynx flink moeilijker om bij de korf te komen, maar we wisten toch nog twee keer te scoren. Ook ONDO wist met hulp van Casper een doelpunt te maken. Waardoor de eindstand op 10-1 kwam.

Omdat een van de Lynx-doelpunten gemaakt was door Isabella hadden we besloten om dit doelpunt maar bij ONDO te tellen, waardoor de eindstand op 9-2 kwam.

Volgende week spelen we om 9 uur een wedstrijd tegen Phoenix E6. We verzamelen om 8:30 uur in Zoetermeer. Nu eerst, tot maandag!