Kangoeroe’s geslaagd voor Beweegdiploma!

juni 4, 20170

Afgelopen zaterdag was voor de Kangoeroe’s van Lynx Korfbal een spannende dag. Zij mochten namelijk voor de ogen van een strenge jury laten zien hoe goed zij konden bewegen!De stemming van de kinderen was dan ook niet erg goed toen bleek dat het zo hard regende dat het kunstgrasveld blank stond, ze waren erg teleurgesteld.

Gelukkig hadden de trainers van de Kangoeroe Klup een leuke Alien-knutsel bedacht en de stemming werd al weer wat beter. Toen de stemming opgeklaard was, verbeterde ook de situatie met het weer en kon de jury toch het examen nog afnemen!

Bij de aankondiging brak er een spontaan feestje los, want zo’n beweegexamen is natuurlijk ook gewoon heel erg leuk om te doen. De kinderen gingen snel naar buiten om alleen klaar te zetten en natuurlijk om alvast een beetje warm te worden.

Binnen 10 minuten hadden de kinderen en de trainers alles klaar gezet en kon het beweegexamen voor de jongste Lynx-leden beginnen.

Na wat overleg tussen de juryleden kwam al snel het verlossende antwoord: alle kinderen van de Lynx Kangoeroe Klup hebben hun beweegdiploma gehaald!

De komende twee weken kunnen de kinderen dus met een gerust hart het seizoen afmaken op Sportpark Boswijk.