Kangoeroe’s gaan met de trein

juni 11, 20170

Tussen alle drukke evenementen door was er afgelopen zaterdag ook nog een Kangoeroe Klup voor de jongste leden van Lynx. We begonnen natuurlijk met het klaarzetten van de spullen, gelukkig wisten de kinderen nog heel goed hoe dit ging en we mochten alvast even oefenen met het schieten op de paal.

Toen eenmaal alles stond kwamen alle kinderen in de kring zitten en mochten de kinderen vertellen wat ze deze week hadden gedaan. Sommige kinderen waren bij het schoolkorfbal geweest, anderen op een toernooi en weer anderen waren lekker wezen logeren bij oma.

Daarna gingen we lekker beginnen met trainen, we deden onder anderen een renspel met de dobbelsteen, voor het eerste deden we ook een estafette en natuurlijk deden we ook weer een hoop bekende spellen.

Tussen de spellen door stapten de Kangoeroe’s in de trein en gingen we elke keer naar een ander station om daar weer een spel te doen. Natuurlijk maakten we daar lekker harde treingeluiden bij.

Volgende week om 9:30 uur weer een nieuwe Kangoeroe Klup. Wie weet wat we daar weer allemaal voor leuke dingen gaan doen!