Jubileumfeest

juni 25, 20230

Op zaterdag 24 juni hebben we het 12,5 jarig jubileum van Lynx en de afsluiting van het seizoen gevierd. De activiteitencommissie hadden een prachtige zonnige dag geregeld en het was mooi om te zien hoeveel leden er op het feest waren afgekomen. De kinderen konden zich vermaken op de stormbaan en met de spelletjes op het veld, zich laten schminken, een mooie tattoo laten zetten en een prijsje winnen met de bingo.

Tijdens een priktoernooitje konden ouders en kinderen samen hun korfbaltalent laten zien.

’s Avonds hebben we heerlijk gesmuld van alle  creaties die waren meegenomen door verschillende ouders en bediende Jeroen de BBQ. Tijdens de vele toespraken heeft Patrick verteld over het ontstaan van Lynx en zijn alle  trainers en andere vrijwilligers eens even goed in het zonnetje gezet. Daarnaast was er nog de prijsuitreiking waarbij er voor de F en E teams medailles werden uitgereikt. Op naar de zomervakantie en de  volgende 12,5 jaar!