Grote Clubactie

september 16, 20180

De Grote Clubactie is weer van start gegaan! Ook Lynx doet dit jaar weer mee aan de actie om zo geld op te halen voor de aanschaf van nieuwe materialen.

WAAROM?

Door de groei van het aantal jeugdteams en het slijten van o.a. palen en ballen willen wij ons in gaan zetten om de opbrengst te besteden aan nieuw materiaal!

Omdat er vorig jaar veel jeugdleden waren die het liefst langs de deuren wilden gaan om loten te verkopen hebben we dat dit jaar ingevoerd. Bij deze brief vind je een boekje met loten, de verkoop via je eigen online webpagina blijft ook nog bestaan (altijd handig voor familie die wat verder weg woont en ook loten wil kopen).

HOE?

Iedereen krijgt net als voorgaande jaren een email, hierin staat een link naar je eigen verkoop pagina. Deze kun je makkelijk via de email of social media delen! Denk bijvoorbeeld aan het delen van je link op Facebook, of het mailen van je link aan je oom en tante in Breda! Ze vullen online hun gegevens in en vinden op hun bankafschrift hun lotnummer, wel zo makkelijk!

Daarnaast krijgt iedereen een lotenboekje, hiermee kun je langs de deuren lopen en zo loten verkopen in de buurt! Vertel duidelijk voor welke vereniging je loten verkoopt of nog leuker loop in je verenigingskleding 😊 en dat de mensen leuke prijzen kunnen winnen! Laat de mensen hun gegevens invullen in het linker vakje bij eenmalige machtiging, die blijft in je boekje zitten, vervolgens scheur je de rechterkant met de deursticker af, die is voor de koper.

We verkopen alleen met eenmalige machtiging en NIET contant, je mag dus geen geld aannemen! (wel zo veilig om niet met geld over straat te moeten lopen!)

Een lot kost € 3,- hiervan gaat 80% dat is € 2,40 naar de vereniging!

ACTIE VOOR LOTEN VERKOPERS

Naast dat je via de Grote Clubactie leuke prijzen kunt winnen als verkoper, hebben we elk jaar zelf ook een leuke actie! Dit jaar wint het team dat de meeste loten verkoopt een uurtje Bowlen met het hele team! De teams zijn: Recreanten / C / D / E1 + E2 / F1 + kangoeroes. Zet hem op!

Verkopen kan tot 20 november! Lever je boekjes uiterlijk 21 november in bij je trainer, of natuurlijk eerder als ze al vol zijn! Heb je meer boekjes nodig? Dat kan! vraag ze bij Karin Schouten. Iedereen heel veel succes en plezier met de verkoop!

Namens het bestuur ook iedereen alvast bedankt voor zijn inzet!

Karin Schouten

Voor vragen: administratie@lynx-korfbal.nl