EXCELSIOR B3 – LYNX B1

juni 19, 20210

Voor onze tweede wedstrijd van de voorjaarscompetitie gingen we naar Delft, waar we tegen Excelsior speelden. Vorige week hadden we een lastige wedstrijd gespeeld, vooral omdat we niet konden wisselen. We waren dan ook blij dat we vandaag wel compleet waren.

We speelden vandaag een erg goede wedstrijd. We zagen hele mooie aanvallen, er werd lekker fel verdedigd en iedereen bleef knokken tot de allerlaatste seconde. Helaas stapten we na 2×25 minuten spelen met een zeer onverdiende 6-5 nederlaag van het veld. Maar jullie kunnen trots zijn op wat jullie vandaag hebben laten zien.

We kwamen op een 0-1 voorsprong door Jasper en nadat Excelsior gelijk had gemaakt scoorde Jennifer voor de tweede week op rij. Helaas wisten we deze voorsprong niet vast te houden en gingen we met een 2-2 gelijke stand rusten.

Net als vorige week hadden we het meteen na rust even moeilijk en we kwamen dan ook 3-2 achter. Maar gelukkig wist Noya de stand weer gelijk te trekken. Toen besloot Brent het tot 2x toe van afstand te proberen en stonden we met 3-5 voor met nog iets meer dan 10 minuten te spelen.

Vervolgens deden we er alles aan om deze voorsprong te verdedigen, maar helaas wist Excelsior nog 3x te scoren.

Volgende week spelen we een thuiswedstrijd tegen ONDO en gezien de uitslagen tot nu toe belooft dit ook weer een spannende wedstrijd te worden, waarin we zeker niet kansloos zijn .

Jurgen, Sander en Jan-Willem