Bowlen met de C en D

maart 22, 20180

Normaal gesproken is de woensdagavond een avond waarop de C, D en E aan het trainen zijn. Maar deze keer stond er een teamuitje op de agenda. De E’tjes kozen ervoor om te gaan zwemmen en wij gingen met de C en de D naar Zoetermeer om daar gezellig te gaan bowlen.

Toen iedereen passende bowlingschoenen had gevonden konden we beginnen. We hadden 3 banen tot onze beschikking en de indeling die de kinderen onderling maakten was precies de indeling die we van tevoren al verwacht hadden: meiden C, meiden D en een baan voor de jongens.

Voor de zekerheid werden de hekjes langs de baan toch maar omhoog gedaan, zodat er geen ballen in de goot zouden verdwijnen. Vervolgens werd er een uur lang gebowld en of er nou gewonnen werd of niet, alle kinderen hadden enorm veel plezier.

En na afloop werd er nog een klein feestje gevierd, toen iedereen zijn of haar welverdiende medaille kreeg voor de prestaties in de zaalcompetitie.

Komende week gaan we weer beginnen met de veldtrainingen en onze eerste wedstrijd staat op het programma voor 31 maart. Voor de kinderen die deze week toch nog willen trainen hebben we zaterdag van 16-17 uur een extra training ingelast, waarbij alle C en D trainers aanwezig zullen zijn.

Arjen en Jan-Willem