ALO D1-LYNX D1

juni 20, 20210

Onder de nevel van een frisse ochtendmiezer verzamelde LYNX D1 zich vandaag bij ALO. Het koelere weer was een welkome afwisseling van de zwoele warmte die tot gisteren zo bleef hangen. De wedstrijd begon met 7 tegen 8, maar gelukkig kwam ook de laatste LYNX al snel aan. Er werd over het algemeen goed verdedigd, steeds beter zelfs naarmate de wedstrijd vorderde. Menig schot van ALO werd afgefloten, omdat deze netjes door LYNX was verdedigd. We hadden echter een sterke tegenstander, die ons regelmatig te snel af was en zo de bal kon onderscheppen. De lengte van jongens als Kyan en Matthew bleek wel haar voordelen te hebben, zowel bij het afvangen als bij het opbouwen van de aanval. Tussen de aanvallen van ALO door kreeg LYNX ook kansen om te scoren, en het rendement dat daarop werd gehaald was goed! Met 2 punten van Stein en nog eentje van Tobias kwam de eindstand uiteindelijk op 13-3.

D1, jullie mogen heel trots zijn op wat jullie vandaag weer hebben laten zien, en de waardevolle leermomenten nemen we lekker mee naar de training.

Tot maandag!

Angela