Achilles E4 – Lynx E2

september 22, 20180

anmorgen moesten we allemaal al vroeg op, we verzamelde namelijk om half 9 bij Achilles. Iedereen was lekker op tijd zodat we konden opwarmen en inschieten. Toen de wedstrijd begon werd na de eerste bal de wedstrijd al stilgelegd….. er waren een aantal losse schoenveters 🙂 toen alle veters weer vast zaten kon de wedstrijd echt beginnen. Er werd lekker gebald en Jasper scoorde al snel het openingsdoelpunt van de wedstrijd gevolgd met nog een doelpunt van jasper! Achilles bleef ook goed aanvallen en vond een gaatje in onze verdediging, na de eerste periode stond het 1-2.

We speelde vandaag op gras, dat was wel even wennen en wat gladder maar een voordeel was wel dat we zacht vielen. De wedstrijd ging verder en de kansen bleven komen, de tegenstanders wisten ook een aantal keer te scoren maar door uitstekend verdedigingswerk werden die niet goedgekeurd, zo ook een doelpunt van Alex die niet doorging omdat zijn jongetje goed stond te verdedigen.

We hadden een hele goede scheidsrechter die goed en consequent floot. Er kwamen ook mooie kansen van Alex, Noya, Stein en Johan maar het was Jasper die ze keer op keer op keer op keer het mandje in wist te krijgen. De topscoorder van vandaag met 6 wedstrijddoelpunten.

De eindstand is 1-6 geworden! Goed gespeeld hoor, iedereen heeft heel goed zijn best gedaan en jullie weten elkaar al steeds beter te vinden in de wedstrijd!

Volgende week spelen we weer tegen Achilles maar dan op ons eigen veld.

Tot maandag!
Groetjes Karin