LYNX B1 – ONDO B4

juni 27, 20210

Vandaag speelden we alweer onze laatste wedstrijd van de mini-competitie. Tegenstander was ONDO uit ’s Gravenzande. Vorige week hadden we nipt verloren en gezien de uitslagen tot nu toe dachten we dat het vandaag ook weer een spannende wedstrijd zou gaan worden.

Dat werd het helaas niet. We hadden het erg lastig tegen tegenstanders die bijna allemaal een kop groter waren dan wij. Dat was vooral te merken bij het afvangen want daar hadden wij weinig kans. De eerste helft hadden we moeite om in ons spel te komen. We kwamen nog wel vrij verrassend op 1-0, maar we konden niet voorkomen dat ONDO halverwege al een 1-5 voorsprong had genomen.

Daarna liep de score in rap tempo uit naar 1-10, maar toen konden we ze heel lang op die score houden en zelfs ook nog een doelpunt aan ons totaal toevoegen. Helaas misten we deze wedstrijd nog 2 strafworpen, waardoor de eindstand uiteindelijk 2-11 was. Onze doelpunten werden vandaag gemaakt door Laura (derde week op rij dat ze een doelpunt maakt) en Daphne.

Dit was het einde van de competitie, waarin we veel geleerd hebben en de vaak veel grotere tegenstanders goed partij konden geven. De verbeterpunten uit de wedstrijd nemen we mee naar de trainingen, die nog tot de zomervakantie door zullen gaan.

Jurgen en Jan-Willem