LYNX F1 – Dunas F1

juni 13, 20210

Na een lange lange periode zonder wedstrijden mochten we weer vandaag! Alhoewel, weer.. voor 2 van de 4 spelers was dit de allereerste keer dat zij een wedstrijd meemaakten, maar dat hebben ze goed gedaan! Ondanks de warmte heeft iedereen alle kwarten uit kunnen spelen.

De meer ervaren Fjes van Dunas hadden wel de overhand, maar naarmate de wedstrijd vorderde lukte het LYNX steeds beter om het de tegenstander moeilijk te maken. Ook nieuweling Roxi-Jo verloor haar tegenstander niet uit het oog. Door goed op de bal te blijven letten wist LYNX ook kansen te creëren, wat resulteerde in een doelpunt in het 2e, 3e en 4e kwart van Anna en Daniël. Bij een 3-24 eindstand was het tijd voor de strafworpen. Naast de 2 voor Dunas maakte LYNX hier ook nog een punt. Een knappe prestatie van debutant Ismail!

Tot ziens bij de training, en op naar een mooie uitwedstrijd volgende week!

Angela