lynx D1 haalt 2de plaats veldcompetitie

oktober 11, 20200

Allereerste wil ik kwijt dat jullie allemaal kanjers zijn . Een nieuw team die mooie wedstrijden laat zien en het presteren om 2 de te worden op het veld .Ik spreek namens alle trainers van de D : Top gedaan .Laatste wedstrijd op eigen veld en ook nog feest , het 10-jarige bestaan van lynx .Waar we na de wedstrijd een lekkere traktatie kregen .

Vandaag speelde we tegen de zelfde tegenstanders als afgelopen dinsdag . Koud, regen en toch gingen we ervoor .De tegenstander was ietsje sterker dan wij , maar toch zagen we aan het einde van de wedstrijd blije gezichten en daar gaat het eigenlijk om . De competitie is nu voorbij en gaan ons weer voor bereiden op een mooie zaalseizoen .Zie jullie Aankomende maandag weer bij de training en geniet van een mooie weekend .

groetjes Sander, Marcel en christy