E2 gaat voor teamprestatie

september 30, 20180
We speelden vandaag een thuiswedstrijd tegen dezelfde tegenstanders als vorige week. Hoewel we toen met 1-6 wisten te winnen gaf dat natuurlijk geen garanties voor deze wedstrijd. We begonnen een beetje rommelig en af en toe wat dromerig en we kregen wel mooie kansen maar op de een of andere manier wilde de ballen er maar niet in.

Of als ze er wel in gingen was het net verdedigd. Zo gooide Alex een bal raak met een hand….. was het nou een paas of een schot? Hij ging wel raak alleen had de tegenpartij toch netjes zijn handen omhoog dus helaas. Maar natuurlijk lukte het uiteindelijk wel om mooie doelpunten te maken er gingen er wel 6 raak! In de rust kregen jullie de opdracht om iedereen bij het spel te betrekken en dat was goed terug te zien in het veld! Goed teamwork E2! Jullie staan onverslagen bovenaan!
Nog even een bedankje voor onze scheidsrechters van deze week! Dames jullie hebben netjes gefloten, misschien willen jullie af en toe tijdens de training lekker komen oefenen met fluiten?!
Tot maandag op de training!
Groetjes Karin