Lynx F1 – KVS F3

september 29, 20180

Op deze zonnige zaterdagochtend mochten we weer een wedstrijd spelen tegen kvs .In het begin van de wedstrijd liep het wat stroefjes en wist kvs een voorsprong te maken door een mooie punt te scoren. Ook de tweede punt werd al gauw door het mandje gegooid en zo was het na 7 minuten al 0-2 voor kvs .Maar ook lynx wilde wel die bal  door het mandje gooien en scoorde vlak voor de eerste helft voorbij was .

Na een minuutje pauze kregen we vele kansen en gingen  veel over korf heen , maar gelukkig kwam er ook een in de korf en maakte de stand gelijk .De wedstrijd werd steeds spannender en zagen de kans om op een voorsprong te komen voor de rust .

Na wat limonade  gedronken te hebben hadden jullie de smaak te pakken en maakte nog een punt . Vol plezier gingen jullie stevig verdedigen en kregen het voor elkaar om met 5-3 voor te staan . Voor de laatste 10 minuten maakte kvs nog een puntje .

De laatste 10 minuten werd het wat moeilijker gemaakt en ook de tegenstander kreeg veel kansen om te scoren . En op de laatste minuut maakte zij de gelijkmaker . De wedstrijd eindigde op 5-5 .

Jullie hebben laten zien dat je veel plezier hebben in het spel en er voor gaan . Dat doe mij een hoop plezier . Verder wil ik nog onze scheidsrechter Daphne  bedanken voor het fluiten van de wedstrijd. Je heb het top gedaan meid ! En ook Stein voor het invallen bij de f-jes .Je hebt ze onwijs goed op weg geholpen  . Volgende week spelen we uit tegen Alo om 11.00 en aankomende maandag gaan we weer lekker trainen . Fijne weekend allemaal  en tot maandag !

Groetjes Arjen en Christy