Futura F1 – Lynx F1

september 9, 20170

Vandaag hadden we de tweede wedstrijd op het programma staan. We mochten daarvoor afreizen naar het Stokroosveld, de thuishaven van Futura F1.

Daar aangekomen bleek dat het veld lastig te vinden was, maar vlak voordat de wedstrijd begon hadden we toch nog vier spelers samen, waarbij Jasper Stein verving.

Zo begonnen we aan de wedstrijd en al snel kwamen we op voorsprong. Deze voorsprong werd ook snel uitgebouwd en na wat aanwijzingen vanaf de kant werden de schotpogingen ook onder de kinderen verdeeld, waardoor de score nog meer op liep.

Gelukkig wist Futura ook nog een paar doelpunten te maken. De meeste in de tweede helft, waardoor de tweede helft een stuk spannender werd. Uiteindelijk werd het 4-12.

Volgende week spelen we een thuiswedstrijd tegen Achilles F1. Dat gaat vast een lastige wedstrijd worden, waar we veel van kunnen leren.