Geslaagd Weidevogels-toernooi (met foto’s)

juni 5, 20170

Lynx nam op tweede pinksterdag deel aan het Rottetoernooi bij Weidevogels in Bleiswijk. De D1 en de E1 hadden samen een team gemaakt, de F1 had een team samen met de oudste Kangoeroe’s en natuurlijk deden de recreanten ook mee.

Recreanten/ouders

De recreanten hadden het zwaar in hun poule met competitie spelende teams. Toch wisten zij nog een puntje mee te pikken tegen Weidevogels 5. Heel knap gedaan van onze recreanten!

Lynx D1/E1

Onze oudste jeugd kwam zeer sterke tegenstanders tegen, waaronder Fortuna E1/2 (eerste klasse) en WION D1 (2de klasse). Ondanks sterk geboden weerstand kond onze D1/E1 (3de klasse) niet voorkomen dat de wedstrijden verloren werden. Wel hebben de kinderen weer veel geleerd en hebben de kinderen van de E1 kunnen wennen aan het grotere veld.

Lynx F1/K1

Onze F-jes werden versterkt door de Kangoeroe’s en ook Pip speelde zijn eerste wedstrijd. Dit ging boven verwachting goed en we hebben weer veel geleerd tijdens de wedstrijden. Als toefje op de taart mochten we ook nog eens de kampioensbeker mee naar huis nemen. Dat sluit de dag natuurlijk wel heel erg fijn af.