KVS Recreanten toernooi 2024

september 18, 20240

Op 13 september deden de recreanten van Lynx mee met het recreanten toernooi bij KVS waar gestreden werd om de haring bokaal. We begonnen de avond gezellig met koffie/ thee en cake. Waarna op 19.00 de eerste wedstrijden starten.

We waren ingedeeld in poule b en speelde onze eerste wedstrijd tegen Die Haghe die we helaas verloren. Na een kleine rustpauze speelden we tegen fortuna die ook van ons won. Daarna tegen Meervogels en deze wedstrijd wisten we te winnen. En als laatste wedstrijd tegen sporting Delta waar we gelijk tegen speelden. We werden 4 van onze poel en speelden toen nog een laatste wedstrijd tegen de nummer vier van poule a Achilles die een tijd lang gelijk op ging maar we helaas toch verloren. We eindigden het toernooi op een achtste plek.

Na de wedstrijden was de prijsuitreiking en voor ieder team een schaal haring. We willen alle invallers bedanken, want zonder hen hadden we niet genoeg spelers om mee te kunnen doen. Lijkt het je leuk om eens mee te trainen of met ons mee te spelen met een toernooi: kom gerust eens meetrainen op maandagavond om 20.30!