Jubileumfeest en seizoen afsluiting

juli 7, 20230

Afgelopen zaterdag hebben we het 12,5 jarig jubileum van Lynx en de afsluiting van het seizoen gevierd.  Het was een prachtige zonnige dag en het was mooi om te zien hoeveel leden er op het feest waren  afgekomen. De kinderen konden zich vermaken op de stormbaan en met de spelletjes op het veld, zich  laten schminken, een mooie tattoo laten zetten en een prijsje winnen met de bingo. Tijdens het toernooi  konden ouders en kinderen samen hun korfbaltalent laten zien. We hebben heerlijk gesmuld van alle  creaties die waren meegenomen, hebben wat geleerd over hoe Lynx is ontstaan en er was tijd om alle  trainers en andere vrijwilligers eens even goed in het zonnetje te zetten. Op naar de zomervakantie en de  volgende 12,5 jaar!