winst voor de C

september 22, 20180

omdat we een druk programma hadden waren enkele van ons op het laatste moment aanwezig heel erg was dat niet want ook Gemini was wat later en het veld was nog niet klaar.even snel een opstelling gemaakt en beginnen maar .
Vooraf op papier leek Gemini een gelijkwaardige tegenstander echter in de wedstrijd bleek dat erg mee te vallen en de altijd felle en fanatieke Dilan opende de score en de voorsprong was daar.
Op gras spelen is toch wel wennen en door de regen was het veld en de bal ook erg glad waardoor het tempo niet hoog lag voordeel was wel dat er langer nagedacht kon worden hoe de bal rond te spelen.

Ik zal eerlijk zijn over de scheidsrechter ,hij was consequent en eerlijk maar was hij er eigenlijk wel ?lopen met de bal ,verdedigen en snijden werd niet voor gefloten en terwijl in het ene vak aangevallen werd was de scheidsrechter in het andere vak aan het wegdromen ook Gemini is een kleine vereniging en zal moeite hebben scheidsrechters te vinden en dus toch wel blij dat hij er was.

Het grote verschil in de wedstrijd zat toch wel in het fanatieke spel van ons verder was het niet heel erg hoogstaand en kunnen we absoluut beter.De mooie momenten waren drie punten van Dilan eentje van Femke die altijd voor gevaar zorgt maar niet vaak scoort dat gaat vanaf nu dus wel gebeuren weer een mooi punt van Jesse van afstand en een puntje van Alisha die een foutje van Gemini van dichtbij afstraft.

De werkelijke stand was 2-6 maar voor een licht gekneusde pols ,een blauwe neus en een stijve kuit door een misstap hebben we nog 3 punten extra gekregen en staat er 2-9 in de boeken hier gaan we maar niet over klagen.

Arjen