Seizoensafsluiting

juli 2, 2022
seizoensafsluiting

Met de laatste competitiewedstrijden achter de rug en de zomervakantie in het vooruitzicht moest het vroege veldseizoen 2022 nog wel even officieel worden afgesloten. Tijdens een heerlijk zonnige middag en avond kon er volop worden bijgepraat onder het genot van een koel drankje. Tegelijkertijd was er een spannend priktoernooi gaande voor leden en familie van alle leeftijden. De oudere kinderen konden zo hun ouders laten zien dat zo’n korf echt wel hoog is, maar ook de allerjongsten konden een balletje gooien op speciale kangoeroekorven. De competitie was zo spannend dat het in 2 poules zelfs op doelsaldo aankwam!

Na deze inspanning bleek eens te meer dat sporten hongerig maakt, dus de BBQs werden snel aangezet en onder de bezielende leiding van Marcel en Joost begonnen de spiesjes, hamburgers en worstjes zich al spoedig op te stapelen (speciale dank aan chef Camiel voor zijn assistentie bij het tijdig omdraaien). Van de aanvullingen op het vlees die door de gasten waren meegenomen (variërend van stokbrood tot komkommersushi) werd goed genoten. Later bleken ook Andries en Jurgen er wat van te kunnen bij de BBQ en zo raakten de koelboxen steeds leger en de magen steeds voller.

Er waren nog wat noemenswaardige onderbrekingen van de BBQ, omdat er zo aan het eind van het seizoen ook allemaal mensen te bedanken zijn. Zo werden alle trainers en de Activiteitencommissie bedankt voor hun inzet met een leuk presentje en werden de D trainers ook nog eens extra in het zonnetje gezet door de D kinderen en ouders. Daarnaast markeert het einde van dit seizoen het einde van een tijdperk. Na 10 jaar voorzitterschap legt Marcel zijn taken als voorzitter neer en verlaat het bestuur (maar blijft gelukkig nog wel actief in de vereniging). Als dank mag hij nu eens rustig gaan bedenken wat hij gaat doen met die fotografie cadeaubon, onder het genot van een fijn glaasje whiskey. Ook de voorgenomen nieuwe bestuursleden, Joost en Angela, werden alvast aan LYNX voorgesteld.

Na een gezellige, sportieve en smakelijke dag volgde alleen nog een stevig potje opruimen. Met wat hulp was de boel rond negenen aan kant; bedankt iedereen! Velen zullen de vakantie al kunnen ruiken, dus voor de F en E is het nu echt klaar. De die-hards van de C gaan ook komende week nog door met trainen (respect). Voor iedereen die we niet meer zien; fijne vakantie en tot volgend seizoen! De trainingen starten weer op maandag 29 augustus en op zaterdag 3 september houden we voor alle jeugdleden en introducees een heus pannenkoekentoernooi, dus neem je vriendjes mee!

Help onze club met een donatie. Klik hier rechts op "Sponsorkliks".