Phoenix C2 – LYNX C1

september 27, 20200

Vandaag speelden we onze derde uitwedstrijd op rij. Tegenstander was koploper Phoenix uit Zoetermeer. Helaas was Tia er niet bij, maar onze “vaste invaller” Jasper wilde wel 2 wedstrijden op één dag spelen.

Het spelbeeld van de eerste helft was te vergelijken met dat van onze thuiswedstrijd tegen dezelfde tegenstander. We kwamen snel op achterstand en bij rust stonden we 4-1 achter. We speelden zeker niet slecht, maar kregen in de rust toch nog wat tips van Marcel om de aanval wat beter te laten verlopen.

Die tips werden goed opgepakt. We zagen tijdens de tweede helft steeds vaker dat jullie de ballen over de verdedigers probeerden te gooien en zo lukte het ons om meer kansen te creëren. Phoenix, versterkt met een paar invallers uit hun C1, liet ons echter niet te dichtbij komen. Onze eigen verdediging had de zaakjes goed op orde en zo eindigde de tweede helft in een mooie 1-1. Uitslag van de wedstrijd was 5-2 voor het team uit Zoetermeer. De doelpunten werden vandaag gemaakt door Toby en Brent (strafworp).

Marcel, Jurgen en Jan-Willem