LYNX E2 โ€“ Dubbel Zes E3

september 8, 20180
Vandaag speelde jullie de eerste competitiewedstrijd, we begonnen lekker op ons eigen veld!
We begonnen met Jasper als aanvoerder, Noya, Johan die zijn eerste wedstrijd in de E speelde en Alex die zijn allereerste korfbal wedstrijd speelde.

Jullie waren gelijk de partij die het meeste balbezit en de meeste schotkansen kregen enย  hierdoor ook het eerste doelpunt konden maken! Jullie waren de eerste 10 minuten nog even aan het inspelen op elkaar, maar Alex wist al snel de korf te vinden en maakte daarmee gelijk zijn eerste wedstrijd doelpunt! Je draaide al heel goed mee in het team, goed gedaan!
Na de eerste rust kwam Stein in het veld, die goed bij zijn mannetje wist te blijven. Na wat tips wisten jullie de bal steeds sneller door te spelen! Johan deed heel goed de bal overspelen, hij wist nog heel goed hoe hij het deurtje dicht moest gooien ๐Ÿ™‚ Jasper wist bijna elke bal te onderscheppen die de tegenpartij gooide en wist ook mooi te scoren! Noya zat ook lekker in de wedstrijd, pakte balletjes, schoot op de korf en speelde goed samen!
Hoewel jullie heel veel kansen kregen waren er maar 3 goedgekeurde doelpunten het leek soms wel of er een deksel op de korf zat ๐Ÿ™‚ Jullie hebben ook heel goed verdedigd want de tegenpartij heeft geen doelpunten kunnen maken!ย  Met een 3-0 overwinning en nog veel belangrijker een leuke wedstrijd gespeeld hebben jullie een mooie start gemaakt!
Tot maandag op de training,
Groetjes Karin

Alle inhoud ยฉ copyright Lynx Korfbal