Lynx D1-phoenix D5

oktober 4, 20200

vandaag speelde we weer op eigen terrein tegen phoenix uit Zoetermeer .Daar waar we vorige keer met 31 graden en zonder wissels tegen hun speelde de wedstrijd verloren op het laatste moment , liep het vandaag wel anders. Ondanks een regenachtige dag was de wedstrijd door lynx bepaald .Duurde wel even voor er gescoord werd, maar eenmaal de korf gevonden bleven de ballen er in rollen .Met een mooie ruststand van 4-0 .

Met nog 25 minuten speeltijd leek het er op de phoenix ons weer voorbij kwam .Maar ons team gaf niet op . Paar mooie pogingen, waar door ook een bal rond de korf bleef rollen en er uiteindelijk niet in wilde . Eindstand werd 7-4. Het was een mooie wedstrijd om te zien en als we de wedstrijd en hierna ook zoals vandaag spelen kunnen jullie zelfs kampioen worden 🙂

Komende dinsdag spelen we tegen Die Haghe uit Den haag om 18.00 en zaterdag zien we dezelfde team op ons eigen veld. Tia bedankt voor het invallen en Zina bedankt voor het mee coachen . Patrick bedankt voor het fluiten van de wedstrijd .Zonder scheidsrechter kan er tenslotte niet gespeeld worden .Tot maandag weer bij de training!

Groetjes Sander, Zina , Christy