lynx D1- Kvs D5

juni 13, 20210

Na een lange tijd mochten de kinderen van lynx D1 weer een wedstrijd spelen .Niet alleen spannend ,maar voor sommige kinderen hun eerste wedstrijd in de D! We startte de wedstrijd op eigen veld tegen de scheveningse vereniging KVS .Ook zei hadden spelers die voor het eerst in 2 vakken speelde .Ondanks was het wel een spel die weleens waar gelijk opging . En dat maakte het een leuke ,maar ook spannende wedstrijd .En terecht dat de eindstand 5-5 is geworden.

Kvs maakte het in het begin wel erg moeilijk en wisten een voorsprong na de eerste 25 min. te maken met 0-2.Maar na wat rust en hulp van Jasper en Jennifer in de 2de helft raakte jullie zeker geinspireerd . Bedankt Jasper en Jennifer voor het invallen. Ook scheidsrechter Patrick bedankt voor het fluiten .

Komende maandag / woensdag gaan we weer trainen . Voor nu wensen we jullie een fijn weekend en bedankt voor jullie inzet voor vandaag .

Marcel, Jurgen , Angela en Christy