Op zaterdag 8 april om 10 uur kunnen kleuters zich verheugen op lekkere paaseitjes van de boerderij van Boer Boris op Sportpark Boswijk in Ypenburg. Boer Boris heeft namelijk heel veel gekleurde eieren van zijn kippen en wil deze gaan verstoppen in heel het land, maar… zijn tractor wil niet starten.

Tijdens de kleutergym van Lynx Korfbal zullen de kinderen, aan de hand van het prentenboek “Boer Boris en de eieren” van Ted Lieshout, allerlei avonturen beleven. U kunt het boek lenen bij bibliotheek Den Haag in Leidschenveen of Ypenburg om het alvast te lezen en het spelplezier nog groter te maken.

Ook niet-leden zijn welkom, dus nodig vriendjes en vriendinnetjes uit! (graag aanmelden via de uitprobeer link op de website).