Gratis meetrainen in de Nationale Sportweek

september 13, 20200

Tijdens de Nationale Sportweek mogen kinderen en volwassenen gratis meetrainen met Lynx Korfbal. Meld je nu aan via deze link.

Tijdens de NOC*NSF Nationale Sportweek laten we heel Nederland zien dat iedereen kan genieten van sport en beweging. Want sport verbindt en levert mooie vriendschappen op. Kortom: ‘sport doet iets met je’. Dat is ook weer het thema van de NOC*NSF Nationale Sportweek dit jaar!

Van 18 tot en met 27 september openen honderden sportbonden, clubs, scholen, sportfederaties en gemeenten dus hun deuren. Een vitaal Nederland bereik je namelijk niet alleen: hoe meer bonden, clubs, scholen, federaties en gemeenten meedoen met de NOC*NSF Sportweek, hoe meer sporters we samen bereiken. Wel geldt voor alle sportactiviteiten: hou rekening met de geldende richtlijnen, dus wees creatief. Alleen gezamenlijk kunnen we laten zien dat iedereen kan genieten van sporten en bewegen!