Die Haghe D2-Lynx D1

oktober 10, 20200

Voor ieder misschien en doodgewone dinsdagavond, maar niet voor lynx D1.Zij mochten vanavond een wedstrijd inhalen en wat voor een wedstrijd . Tot op het laatste moment erg spannend voor Sander en mij .We hadden in het begin een beetje moeite met concentratie in het speel waardoor Die Haghe heel makkelijk langs ons konden komen en op 1-0 kwam .Ook niet veel later in de tweede gedeelte wisten zij te scoren .Maar zoals wij de d-tjes kennen houden zij van opgeven en wisten nog een punt te scoren voor de eerste 25 minuten voorbij waren .Ruststand 2-1.

Na een goed gesprek , draaide lynx geheel om. Het leek wel of er een heel nieuw team stond. Goede aanvallen ,stevige verdediging …geen tegenstander kwam er meer doorheen. De wedstrijd was niet verloren .Alle kansen werden benut en de stand werd 2-2 .Met nog maar een paar minuten te gaan werd het wel het erg spannend .Maar voor de wedstrijd afgelopen was werd de stand 2-3 . Noya, Daisy, Tia, Jasper , Alex , kyan , Johan ,Stein ,Stijn en Tobias wat hebben jullie een mooi wedstrijd neergezet vanavond , jullie mogen trots op jullie zijn . Ook de coaches zijn trots op jullie.

Tia nogmaals bedankt voor het invallen vanavond .Aankomend zaterdag spelen we weer thuis tegen het zelfde team .Het beloofd nog een leuke wedstrijd te worden. Tot zaterdag !

Groetjes Sander en Christy