koude , regenachtige wedstrijd toch winst voor de D1

september 26, 20200

Het was nog effe afwachten of de wedstrijd wel of niet in het geheel door ging of niet vanwege een toch wel een enorme regen dat uit de lucht viel .Gelukkig was het veld goed speelbaar en kon de wedstrijd beginnen .We hadden al eerder tegen Fortuna D4 gespeeld thuis en gewonnen , maar niks is voorspelbaar .

We begonnen de wedstrijd goed .In de derde minuut maakte Stijn een prachtige doelpunt. Waarop Fortuna direct erna toch ook wist te scoren . En ook gelijk een 2de ,waardoor de stand 2-1 stond .Het leek er even op dat de wedstrijd de andere kant op ging maar Jasper maakte voor de wissel 2 punten voor zijn te maken en veranderde de stand naar 2-3.Fortuna had het niet makkelijk. Kregen amper de bal die nog al glad was door de regen .Tobias en Tia maakte nog voor de rust 2-5.

Na de rust Liep de wedstrijd niet anders .Er werd vergeten te verdedigen door de tegenstander en kon Noa binnen een korte tijd de gelegenheid om 2x vlak achter elkaar te scoren .Wat een geweldige wedstrijd was het weer . Mooie rebounds en onderscheppingen tijdens de wedstrijd en fantastische aanvallen . Tegenstander van Stein kon hem niet bij houden .Noa kreeg vaak de bal en haar handen geworpen tot haar verbazing . Alex die zijn teamgenoten mooie ballen aangaf. Kyan die vele ballen binnen de lijn hield en Johan die een paar keer op de korf probeerde te scoren .Petje af voor jullie allemaal !Jullie hebben echt laten zien wat het is om een samen te spelen als een team .

De volgende week spelen we thuis tegen phoenix D5 en gaan we weer zo een mooie wedstrijd laten zien .Tia bedankt voor het invallen .

Groetjes Marcel, Sander , Christy