Phoenix D5-Lynx D1

september 16, 20200

Afgelopen dinsdagavond had de D1 een uitwedstrijd tegen Phoenix uit Zoetermeer .

Met een temperatuur van bijna 30 graden en maar 8 spelers was het best een pittige wedstrijd. Al wist Tobias al gauw een mooie goal te scoren voor zijn team. Goed begin voor een mooie wedstrijd! Ook de tegenpartij maakte een mooie tegendoelpunt niet veel later. Daardoor waren jullie vastberaden en gaven alles op alles om te vechten voor de wedstrijd en maakte er 1-3 van. Na de pauze gingen we er met volle moed weer tegen aan, maar de warmte maakte het de wedstrijd niet echt makkelijker. Balletjes waren werden zonder te kijken naar de andere kan gegooid (wat soms goed aan kwam ) en vergaten nog wel eens te verdedigen. Ondanks was het wel een mooie wedstrijd en stond het vrij lang wel gelijk met 5-5. Phoenix wist uiteindelijk de balletjes beter te benutten en de eindstand werd dan ook 8-5. Aankomende zaterdag spelen we weer een uitwedstrijd tegen Die Haghe uit Den Haag. Het beloofd een mooie wedstrijd te worden. Jullie zijn toppers!

groetjes Marcel ,Sander en Christy